język / language:     
Addit Sp. z o. o.
HOMEAKTUALNOŚCIBLOGKARIERADOWNLOADFILMYKONTAKT

WŁASNOŚĆ I ZARZĄDZANIE W ADDIT: DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O NASZEJ KADRZE KIEROWNICZEJ

AKTUALNOŚCI

TARGI NA POLITECHNICE BIAŁOSTOCKIEJ
Kolejny raz występujemy w roli wystawcy na targach na Politechnice Białostockiej. ...
WIĘCEJ
TESTOWANIE ODPORNOŚCI KOROZYJNEJ
W związku z zakupem komory solnej, nasi pracownicy brali udział w szkoleniu w zakresie ...
WIĘCEJ
ULEPSZENIE METOD POMIAROWYCH
Nowe możliwości metod pomiarowych w Addit
WIĘCEJ

Velmans Group jest udziałowcem w Addit Sp. z o. o. i Addit BV. Addit BV znajduje się w Venlo w Holandii.

Obie firmy współpracują ze sobą, wzajemnie wykorzystując swoje moce i zdolności w zależności od potrzeb klientów.

Rada Nadzorcza Addit Sp. z o.o.

Jeanne Velmans-Faassen - członek Rady Nadzorczej

Po 40 latach pracy w ratuszu gminy Peel en Maas, głównie jako urzędnik stanu cywilnego poślubiając setki par, Jeanne Velmans-Faassen pomaga Janowi Velmansowi od kilkunastu lat w jego codziennej pracy.
Jest obecna na każdym spotkaniu, spisuje protokoły i z dużą inteligencją emocjonalną wypowiada się na wiele tematów.

 

Jan Velmans - członek Rady Nadzorczej

Jan studiował finanse i administrację.
Po zarządzaniu działami finansów, administracji, ICT oraz marketingu i sprzedaży zarządzał i tworzył wiodącą w swojej branży firmę z zakresu obróbki blachy działającą w międzynarodowym środowisku. Jan Velmans od najmłodszych lat chciał zostać przedsiębiorcą.
W 1984 roku udało mu się, dzięki finansowaniu przez fundusz kapitałowy, założyć Addmetal BV, obecną firmę Addit BV, siostrzaną spółkę Addit Sp. z o.o.

Zarząd Addit Sp. z o.o.


Marcin Dominik - Dyrektor Zarządzający

Marcin Dominik pracuje w firmie od 2002 roku.
Jest magistrem finansów i ekonomii.
Marcin do tej pory kierował działem finansowym. Jako dyrektor zarządzający odpowiada za przygotowanie i realizację planów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z udziałowcami, partnerami biznesowymi i władzami.


Tomasz Nowotniak - Manager ds. operacyjnych

Tomasz pracuje w firmie od 2004 roku.
Tomasz jest magistrem inżynierem.
Wcześniej pracował jako Process i Quality Engineer oraz jako Operations Assembling Manager.


Michał Strzałkowski – Manager ds. sprzedaży

Michał pracuje w firmie od 2013 roku.
Michał ukończył filologię angielską i niemiecką oraz podyplomowe studia z zarządzania firmą w Szkole Głównej Handlowej.
Wcześniej pracował jako Project Account Manager oraz manadżer sprzedaży działu konstrukcji.
Obecnie koncentruje się na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi klienta.

Beata Majewska – Manager ds. personalnych

Beata pracuje w firmie od 2000 roku.
Od początku zatrudnienia związana jest z kadrami.
Wcześniej pracowała jako specjalista ds. kadr i płac.