WŁASNOŚĆ I ZARZĄDZANIE
Velmans Industries Holding BV jest udziałowcem w Addit Sp. z o. o. i Addit BV.
Addit BV znajduje się w Venlo w Holandii.
Obie firmy współpracują ze sobą, wzajemnie wykorzystując swoje moce i zdolności w zależności od potrzeb klientów.
Rada Nadzorcza Addit Sp. z o.o.
Paul Jacobs - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Paul studiował Business Economics na Uniwersytecie w Tilburg w Holandii.
Przez 20 lat pracował jako kontroler biznesowy i dyrektor finansowy dla zaawanasowanych technologicznie dużych i małych firm w przemyśle obróbki blachy. Zarządzanie i wzrost firmy razem z zespołem jest dla niego ważne.
Paul Interesuję się wszystkimi aspektami biznesu i techniki. Pracuje w firmie od 01 czerwca 2021.

Jeanne Velmans-Faassen - członek Rady Nadzorczej
Po 40 latach pracy w ratuszu gminy Peel en Maas, głównie jako urzędnik stanu cywilnego poślubiając setki par, Jeanne Velmans-Faassen pomaga Janowi Velmansowi od kilkunastu lat w jego codziennej pracy.
Jest obecna na każdym spotkaniu, spisuje protokoły i z dużą inteligencją emocjonalną wypowiada się na wiele tematów.
Jan Velmans - członek Rady Nadzorczej
Jan studiował finanse i administrację.
Po zarządzaniu działami finansów, administracji, ICT oraz marketingu i sprzedaży zarządzał i tworzył wiodącą w swojej branży firmę z zakresu obróbki blachy działającą w międzynarodowym środowisku. Jan Velmans od najmłodszych lat chciał zostać przedsiębiorcą.
W 1984 roku udało mu się, dzięki finansowaniu przez fundusz kapitałowy, założyć Addmetal BV, obecną firmę Addit BV, siostrzaną spółkę Addit Sp. z o.o.

Zarząd Addit Sp. z o.o.
Marcin Dominik - Dyrektor Zarządzający
Marcin Dominik pracuje w firmie od 2002 roku.
Jest magistrem finansów i ekonomii.
Marcin do tej pory kierował działem finansowym. Jako dyrektor zarządzający odpowiada za przygotowanie i realizację planów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z udziałowcami, partnerami biznesowymi i władzami.

Tomasz Nowotniak - Manager ds. operacyjnych
Tomasz pracuje w firmie od 2004 roku.
Tomasz jest magistrem inżynierem.
Wcześniej pracował jako Process i Quality Engineer oraz jako Operations Assembling Manager.

Michał Strzałkowski – Manager ds. sprzedaży
Michał pracuje w firmie od 2013 roku.
Michał ukończył filologię angielską i niemiecką oraz podyplomowe studia z zarządzania firmą w Szkole Głównej Handlowej.
Wcześniej pracował jako Project Account Manager oraz manadżer sprzedaży działu konstrukcji.
Obecnie koncentruje się na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi klienta.

Eliza Szymańska – Manager ds. marketingu i rozwoju nowych firm
Eliza pracuje w firmie od 2012 roku.
Eliza ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.
Jej główny obszar działania obejmuje marketing wewnętrzny i zewnętrzny oraz budowanie strategii rozwoju biznesu.

Beata Majewska – Manager ds. personalnych
Beata pracuje w firmie od 2000 roku.
Od początku zatrudnienia związana jest z kadrami.
Wcześniej pracowała jako specjalista ds. kadr i płac.

Anna Paciorkowska – Manager ds. jakości
Anna pracuje w firmie od 2004 roku.
Anna jest magistrem inżynierem ze specjalnością Inżynieria Produkcji.
Jej obszar działania to kompleksowe zapewnienie jakości.
